Dades personals

La meva foto
(@Kaileigh26) Bloc personal oficial: http://marina.blogsome.com/ Bloc Musical: http://marina2502.tumblr.com/ Enginyera Geòloga (UB-UPC), actualment estic fent el doctorat en Enginyeria Civil a l'Escola de Camins Canals i Ports de Barcelona. També sóc professora d'Hidràulica i Hidrologia a la UPC. Estimo la música, toco la guitarra i canto (a la dutxa), m'agrada escriure i llegir... m'encanta l'art i em fascina... Normalment sóc feliç i optimista però de tant en tant em poso melancòlica i m'encanta també recordar... una mica bipolar però mola jajaj sóc molt social però m'agrada estar sola. M'enamoro, idealitzo, somio desperta... estimar no em costa, em costa perdonar. Xerro molt però no explico els meus problemes ni les meves pors fàcilment. Sóc rareta i original jejej sóc la Marina...no m'entenc ni em conec... This is me

diumenge, 17 d’octubre del 2010

missing the sea!

missing the seaaaaaa!!
no fa ni un mes que no el veig i ja el trobo a faltar...
el veig en fotos...
hi somio...
hi penso...
me'n parlen...
el desitjo...
però sé que no em pertany...
el trobo a faltar!

és el teeeeeu estiiiiiiiiu!

Fishing boats sail past the shore
No singing may-day any more
The sun is shining
The Water's clear
Just you and I walk along the pier

I left my soul there,
Down by the sea
I lost control here
Living free

1 comentari:

  1. "No es más rico el que más tiene, sino el que menos necesita".
    Amb això em sembla que passa una mica el mateix...
    ...què tindrà el cervell a dins, que ens fa tornar bojos? ... ... ...

    ResponElimina