Dades personals

La meva foto
(@Kaileigh26) Bloc personal oficial: http://marina.blogsome.com/ Bloc Musical: http://marina2502.tumblr.com/ Enginyera Geòloga (UB-UPC), actualment estic fent el doctorat en Enginyeria Civil a l'Escola de Camins Canals i Ports de Barcelona. També sóc professora d'Hidràulica i Hidrologia a la UPC. Estimo la música, toco la guitarra i canto (a la dutxa), m'agrada escriure i llegir... m'encanta l'art i em fascina... Normalment sóc feliç i optimista però de tant en tant em poso melancòlica i m'encanta també recordar... una mica bipolar però mola jajaj sóc molt social però m'agrada estar sola. M'enamoro, idealitzo, somio desperta... estimar no em costa, em costa perdonar. Xerro molt però no explico els meus problemes ni les meves pors fàcilment. Sóc rareta i original jejej sóc la Marina...no m'entenc ni em conec... This is me

dijous, 4 de novembre del 2010

20 coses que fem quan un noi ens agrada... segona part!

11) SEGUR que parles UN TRIST MINUT amb ell i dius una xorrada/tonteria/frase cuuuuuuutre... que la cagues vamos!
i dps penses "perquè no he callat" i dones 1000 voltes a com ha anat la (mini)conversa, com ho haurà entés...
(o pitjor...) quan en el seu defecte... et quedes callada, tallada,.... i... clar.. costa ser tu mateixa davant seu i després és quan et converteixes en una noia seca i tallant (altrament dit BOOOORDE!) xD...també te n'arrepenteixes... clar... mai res ben fet!

12)  Quan parla (o toca... o fa el que sigui... ) les veus de la gent del voltant queden mudes, no sents res més... escoltes específicament cada cosa que diu.. que segur que diu/fa... mmmm.. deduixes... alguna cosa que és útil saber d'Ell.

13) Si tens una amiga propera a ell (POBRETA), passa a ser l'expremuda... li preguntes CADA cosa que fa/diu/va fer en el passat... els gustos... un resum de cada situació... etc... però amb un resum No n'hi ha prou!!! vols DETAAAAAAAALLS! breu exemple:
- I què va dir?
- Però com ho va dir exactament? en serio o de broma?
- i la paia que se li va acostar?
- Tontaa pk no m'ho deieeeeees! i què i què?
- I ell??
Si, el sentimient per la pobra noia expremuda és de compassió jejejeje vigileuuu que hi poden haver piques si la pobra noia es sent utilitzada...

14) Sempre que saps que el veuràs et poses moníiiiiiiiiiiisssimaaaaaaaaa de la muerte! mil emprovades de roba, mil passejades al mirall.... però clar està.... ell ni ho nota (digali tonto!) la idiota sentimental... pot reaccionar de 2 maneres:
a) enfadar-se /deprimir-se...
b) (típica i pitjor) El justifica: "pobreeeeeeeeeet té el cap en altres coseeeees" "pobre que estava liat" "no hi havia prou lluuuum" "no estava prou guapa... la pròxima vegada m'hi he de posar més..." tranquila donaaaaaa no és culpa tevaaaaaaaaa (són així!)

15) Et poses a la seva finestra del messenger/facebook/...(lo que sea) i et quedes davant la pantalleta amb una lluita constant entre tu i tu.... "li parlo/no li parlo/li parlo/no li parlo/..." "espero que em parli ell?" al cap de X minuts... la teva lluita interna no pot més... i decideixes dir-li: "hola!"
i uuuuuuuuuuuuuuuui..

que aquí és quan veus que ja està desconnectat o no disponibleeee de tant que has tardat a decidir-te jajjaja i llavors et vols tirar per la finestra xD perquè ara quedes com una pesada!...
en altres casos li parles... no et contesta... et poses ansiosa... les teves àsnies es van transformant en mala llet, impaciència, l'engegues a la merda, tanques la conversaaaaaaaaa i......
quan ho has assumit... et contesta! (i tornem a l'empanadilla mental del principi jajajaj)

16) No hi ha absolutament reeeeeeeees d'ell que no sàpigues... aniversari, on viu, els seus amics, la música que escolta, els canals que mira.. quan es connecta... Ho sé, seu que estàs pensant, que dius Marina, en realitat no estic tan penjada/traumatitzada/empanada/penjada... però SAPS que en realitat ÉS així xDDD

17) El 90% dels teus nicks i subnicks, estats del FB, twitssss, .... estan totalment dedicats a ell, però ho dissimules amb fragments de canço xD

18) Sempre dius coses com: "total si li dic?, què? no tinc res a perdre..." "li dic a una amiga, que li digui que li tinc ganes..." "no és que no m'atreveixi, és qu em fa cosa pe X motiu" baaaaaaaaaaah som unes cagades diem MOLT i fem.. POC xD

19) Quan veiem als seus amics o parlem amb ells... passem de creure'ns que som la Shakira o la Carbonero o qui sigui tia buena... a baixar el nivell, baixar-lo més, més...  sentir-nos examinades, i va baixant el nivell... ens acabem sentint lletges, blanques, gordes,...

20) I vajaaaaa que el més fàcil per saber si estàs penjadeta... només he d'entrar al teu ordinador... miro "Mis imágines" i seguuur, segur  que trobo una foto sevaaaaa (això si no la tens ja de fons d'escriptori!).



neneeeeeeeees!
amb tot el carinyo del món!!!!

per les que ens hem penjat, i les que estan penjades i.... les que espenjaran o s'estan penjant ara jejejej
dona vidilla això! DE QUÈ PARLARIEM SINO? eh? eh?

muaaaaaaaaaaaaaassss

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada